Julledighetsläsning

Det är något särskilt med att hinna läsa under ledigheter. När kropp och själ kommit till ro och sinnena är öppna för intryck och för läsning. Den här julen har jag läst en bra blandning av romaner. Jag uppskattade dem allihopa på olika vis. Därtill har jag gästbloggat om litteratur på www.bokcirklar.se Bokcirklar är ett forum för att diskutera litteratur med andra och det ges även utrymme att föra läsdagbok med mera. Gå med du med, vettja🙂

Här är ett kort på de romaner jag läst. Fallvatten av Niemi lyssnar jag på och jag har även läst Stamtavlor av Dilsa Demirbag-Sten. Vad har du läst?

jullovsläsning

Kommentera

