Sommarläsning 2

Periodvis uppskattar jag mycket att läsa. Jag är således nästan alltid på jakt efter bra böcker och läsupplevelser. Att fråga vänner, bekanta, kollegor och få tips via sociala medier ger mig en hel del tips. Botanisera i bibliotek och bokhandlar ger förhoppningsvis napp. Tidningar, tidskrifter, TV och radio kan också ge mig inspiration om vad jag ska läsa.  Dela gärna med dig av dina läsupplevelser🙂

Den senaste tidens läsning har inte inneburit några större läsupplevelser men härlig förströelse och semesterkänsla.

1. Jag ska göra dig så lycklig av A.B Ragde

2. Och allt ska vara kärlek av K. Lundberg

3. Sista akten av Jungstedt.

4. Lyckostigen av Anna Fredriksson

5. Nattlampan tänd och dörren på glänt av Mats Kempe

One thought on “Sommarläsning 2

  1. Ping: Sommarläsning 2 | Skolebibliotek | Scoop.it

Kommentera

