Jag gillar….

Jag gillar att prata med mina nära och kära. Lyssna, berätta för varandra, umgås och dela med sig av tankar.

Jag gillar twitter och  facebook för alla möjligheter till samtal och dialoger med de som vill.

Jag gillar konversationerna med mina elever, höra om deras upplevelser, åsikter och viljor.

Jag gillar att få kommentarer på min blogg. Inte för få bekräftelse (men kanske en smula) nej, mer för att jag gillar att föra samtal och spinna vidare…

Jag gillar att fika med mina kollegor, umgås och informellt lära och inspirera varandra.

Samtal, dialog och prat ger mig energi, leder mig vidare och ger mening i tillvaron.

Så jag hoppas att november blir en språksam månad :)!

Kommentera

