Bloggreflexioner.

Den senaste tidens blogginlägg som jag skrivit har varit ganska gnälliga och bloggen har fått fungera som min klagomur. Kanske är det så att ett av mina huvudsyften men den här bloggen är just att få vara rak, naken och ärlig. Samtidigt så blottar jag mig själv och mina tankar, mina frustrationer, skepticism och dåliga tålamod med saker och ting.

Att ha min egen blogg, att få styra över layout, innehåll och annat är som mitt eget rum. Min alldeles egna plats. Min blogg är därför delvis mycket mig själv så det är nog som det ska vara när jag skriver sådant som berör mig just i det ögonblick som jag skriver.

Framöver skulle jag dock vilja vara mer konkret och skriva inlägg som inte är alltför gnälliga!

2 thoughts on “Bloggreflexioner.

    • Tack det värmer. Jag är bara rädd för den fina linjen mellan kritik och gnäll som är tunn och skör. Det är inte så lätt att hitta en bra ton och skriva inlägg som kan påverka och göra skillnad. Fast å andra sidan gillar jag inlägg som kritiskt granskar våra verksamheter så du har rätt kritik och gnäll är inte samma sak.

Kommentera

