Med sand mellan tårna – att vara offline

Under två veckors tid har jag nu varit helt utan dator och även om möjligheten att kolla mail etc. har funnits så har jag avstått. Jag trodde att jag skulle sakna datorn men dessa två veckor har varit precis så avkopplande, annorlunda och semesterliga som jag hade hoppats på. Strövande längs stranden har jag varit närvarande i nuet och haft mycket sand mellan mina tår. Härnäst väntar pyssel hemma, besök på Gröna Lund, blåbärsplockning i Härnösand. Förhoppningsvis kan jag fortsätta vara ganska offline.

Kommentera

