Fullt upp = blogguppehåll

Om jag hade mer sammanhängande tid skulle jag blogga om all den senaste tidens lärdomar, erfarenheter och betraktelser som ligger och gror inom mig till exempel:

– Hur skolbiblioteken inverkar på elevers lärande.

– Dela med sig kulturen är inte ego!

– Vuxnas lärande, motivation och drivkrafter.

– Skolbibliotek 3.0 eller det behövs en omdefinition av skolbibliotek!

– Den fantastiska studieresan till Åland

– Mitt inspirerande besök på mediecenter i Umeå.

–  Men framför allt om alla mina elevers fantastiska utvärderingar och tankar om skolbibliotek som de fått svara på den senaste tiden. T.ex. åttaåriga Jonathans egna ord om varför han gillar skolbiblioteket ”skolbiblioteket gör mig gladare”

Få se hur sommaren blir på bloggfronten. Jag ska ta dagen som den kommer i sommar och inte ha några krav på mig själv att skriva.

5 thoughts on “Fullt upp = blogguppehåll

  1. Skulle vilja blogga mer jag med… Skulle vilja skriva ett manifest för delande och att det inte är att förhäva sig själv… Kanske imorgon kanske

    • Manifest för delande, vilken bra idé. Hmm kanske sommaruppehåll ger inspiration och mer tid till att blogg. Fast du är ju redan så otroligt bloggaktiv, Kristina!

  2. Jag har saknat dina kloka och inspirerande inlägg, funderade på om jag missat något eller av misstag plockat bort dig från feedsen! 🙂

    Ha en skön sommar, utan några som helst krav och måsten på bloggfronten!

Kommentera

